با سلــام و احــترام

ما سالیان‌ سال اســت با سخــت‌ ترین کنترل کیفیت، تعبیه پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی، وسیع‌ترین برنامه بازاریابی، پرهزینه‌ترین تبلیغات و بهترین خدمات پس از فروش، خودرو تولید می‌کنیم و با این حال دایما تحت فشار مصرف‌کننده برای تولید محصولات با کیفیت‌تر بوده و مجبوریم با رقبای خود به صورت شانه‌به‌شانه رقابت کنیم.

اگر مدیریت شرکت‌های خودروسازی ایران، ما را به غلامی قبول کنند، حضور محترمشان شرفیاب شده و این سوال‌ها را از محضر گرامی‌شان خواهیم پرسید:

یک - چطور ۶ ماه قبل از تحویل ماشین، از مشتری پول می‌گیرید؟

دو - چطور آنها می‌دهند؟!؟

سه - این‌که می‌گویند در ایران ثبات مدیریتی وجود ندارد به چه معناست؟

این‌جا یک پیچ و مهره گم شود، گم‌ات می‌کنند!!

چهار - چه وردی می‌خوانید که مشتری بعد از ۶ ماه، ماشین نقره‌ای را به جای ماشین سفیدرنگ (که ثبت‌نام کرده بود) قبول کرده و صدایش در نمی‌آید؟

پنج - می‌آیید کشورهایمان عوض؟ 

(شش) - چه جوری گارانتی وخدمات بعدازفروش را به راحتی توی حلق مشتری می پیچانید ؟

هفت - شنیدیم از هیچ مرجع وقانونی نمی ترسید حتی از روز قیامتتان لااقل بگویید با چه سبکی وجدانتان اجازه میدهد؟ با احترام و تعجب.

مانفرد شفن‌هاخن.

مدیرعامل مرسدس لنز

منبع : http://hamim313.persianblog.ir/post/893/