آیین نگارش و نامه نگاری اداری

جناب آقای بیگلی بیگلی

مدیر محترم امور اداری / شرکت

موضوع : درخواست تعدیل مدرک تحصیلی و تغییر سمت

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانب محسن ( معروف به بازم مدرسه ام دیر شد ) به شماره کارمندی فلان  با مدرک تحصیلی ابتدایی در تاریخ قبل از میلاد به استخدام شرکت در آمده و در واحد فروش مشغول به خدمت گردیده ام .

با عنایت به اینجانب موفق به اخذ مدرک تحصیلی دکترا از دانشگاه استنفورد ! با معدل 10.25 گردیده ام تقاضا دارم درصورت صلاحدید نسبت به تغییر سمت سازمانی و تعدیل پایه حقوق اینجانب اقدام لازم مبذول فرمایند.

کپی برابر اصل شده مدرک تحصیلی اینجانب به پیوست نامه بحضور تقدیم می گردد.

پیشاپیش از مساعدت و حسن نظر جنابعالی کمال تشکر و امتنان را دارم.

با تشکر

امضا

آیین نگارش و نامه نگاری اداری

مدرک تحصیلی جدیدتون مبارک باشه ؛ ایشالا به سلامتی مدارک تحصیلی بالاتری رو هم اخذ کنید.

لطفا پس از تعدیل مدرک تحصیلی و افزایش حقوق همکارانتون رو به شام دعوت کنید.

جای ما رو هم خالی کنید ...