نحوه اعلام پیوست در نامه

سوال :

سلام من اگه بخوام یه نامه رو به یه نامه ی دیگه پیوست کنم چیکار باید بکنم؟|
منظورم اینه چطور باید اینو برسونم که این نامه پیوست شده؟
نگارشش چطور میشه؟
کجا باید ذکر کنم که این نامه به پیوست فلان نامه می باشد؟
پاسخ : می تونیم در ابتدای نامه این مطلب رو بیان کنیم به این صورت :
با سلام بدینوسیله عطف به نامه شماره فلان مورخ فلان؛  به پیوست فلان و بهمان ...
از طرف دیگر در سمت چپ از بالا یعنی ابتدا شماره نامه پایینش تاریخ نامه و در یک ردیف پایین تر پیوست دارد را ذکر می کنیم.
شماره نامه
تاریخ نامه
پیوست : 2 برگ / دارد
امیدوارم پاسختون رو گرفته باشید.
با تشکر
/ 2 نظر / 974 بازدید
رضا

سلام خسته نباشید بنده نامه ای رو از طریق یک اداره به اداره ای فرستادم که بعد از ارسال نامه کارمندی از از اداره مقصد اومد و گفت برای تکمیل ادرس اومدم قضیه چیست ایا این موضوع قانونیه؟

رضا

رییس دفتر اون اداره این جمله رو به من گفت چون الان سه ماهه جویای جواب نامه ام هستم سه بار هم نامه بیگیری فرستادیم ولی جوابی ندادن یعنی رییس دفتر نامه هارو فرستاده در اخرین تماسی که با اداره مبدا نامه داشتم این جمله رو رییس دفتر گفت بهتون اطمینان میدم نامتون رسیده به دستشون چون برا تکمیل ادرس و بیوست نامه اومده بودن خواهش میکنم راهنمایی کنید با تشکر