نمونه نامه درخواست خرید لوازم اداری

 

 

 

جناب آقای جناب زبلخان

مدیر محترم شرکت
موضوع : درخواست خرید لوازم اداری
با سلام و احترام ؛
بدینوسیله به استحضار میرساند با توجه به /  نیاز این امور جهت .... / فرسودگی برخی اقلام و لوازم  اداری ؛ این امور تقاضا دارد نسبت به خرید  خرید و جایگزینی اقلام مشروحه زیر اقدام لازم صورت پذیرد.
1-
2-
3-
خواهشمند است در صورت موافقت با درخواست این امور ، قبل از خرید اقلام   هماهنگی لازم  با این امور جهت تایید مشخصات فنی صورت پذیرد.
پیشاپیش ازحسن  توجه و دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر و امتنان را داریم.
با تشکر و سپاس
فلانی

/ 4 نظر / 1550 بازدید
خواهر زیبا

سلام جناب مابنویس گرامی...[لبخند] دعا ونیایش عارفانتون قبول حق وعید سعید قربان تبریک میگم....

کیانوش

بهتر است پاراگراف آخر به شکل باشد. چنانچه آن مدیریت محترم نظر به خرید اقلام فوق الذکر را دارند خواهشمند است قبل از اقدام ، جهت مشخصات فنی با این امور هماهنگی لازم به عمل آید.

حسن

خیلی جالب است

حامد

اینکه همش نوشتی این امور این امور این امور همش اشتباهه کمک خواستی بگو در خدمتم